Translate

diumenge, 20 de març del 2016

Avatars creatius

Em dic Laura Calviño Cornudella i aquesta sóc jo.


Em considera una persona alegre, amb caràcter i decidia però avui no us vull parlar sobre la meva personalitat sinó del meu físic. Avui a la classe hem tingut que representar-nos en un avatar i es per això que he decidit agafar els trets  físics que més em caracteritzen i els he dibuixat en un paper de 5 x 5 cm. He decidit agafar, com a trets destacats, els meus cabells ondulats i els meus ulls blaus. 

Es això el que podeu fer amb els vostres alumnes, demanar-l'si que es dibuixin en un full com ells vulguin. És una manera de deixar crèixer la seva creativitat i que pensin en com es veuen ells mateixos. D'aquesta manera també podeu observar si algún nen té problemes d'autoestima o no. 

L'activitat no només es queda aquí. Una vegada dibuixat en paper poden utilitzar l'eina "paint" i fer el mateix. També, igual que ha fet la nostra professora, podeu presentar als alumnes diverses pàgines web on poden crear el seu avatar virtual. 

Cadascú té una manera de veures diferent i amb la creació d'avatars els deixes que es mostrin tal i com ells són, que a vegades és molt diferent de com els de fora ens pensem. 

Aquesta activitat no només es queda aquí, una vegada realitzada (individualment) pots realitzar una activitat grupal relacionada. Nosaltres a classe ho hem fet i es molt divertida i amena. Es tracta de posar tots els avatar de cada alumne en una tira i presentar-los a la resta de la classe. Els altres han de tractar d'averiguar quin avatar correspon a cada alumne. 

Com he dit, aquesta activitat l'hem realitzat a classe nosaltres també i per a que tingueu una idea us presento la tira d'avatars que creat jo:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada