Translate

diumenge, 20 de març del 2016

Arranquem el viatge



En aquest bloc anomenat un món virtual hi aniré penjant tot allò que al llarg del curs en l'assignatura d'alfabetització digital vagi aprenent. Estic cursant el primer curs del doble grau en educació infantil i primària i en aquesta assignatura aprendré varies eines i activitats útils per realitzar amb nens. És exactament això el que us aniré publicant aquí, diferents activitats per a que pugueu fer amb els vostres alumnes.


Aquest bloc l'he començat amb una plantilla senzilla per tal de poder-lo dissenyar a la meva manera i no haver d'estar condicionada.


He dissenyat aquest bloc amb una fotografia al fons on s'hi pot observar el mar amb un vaixell al damunt. Aquesta imatge em transmet pau i tranquilitat, em simbolitza la vida, simbolitza el tenir ganes de d'aventures i per tant, tenir ganes d'aprendre constantment.


Suposo que tot això m'ho transfet pel fet que m'he criat tota la vida rodejada de mar i no podria viure sense ell. No podria viure a la ciutat perquè la considero un lloc tancat, amb rutines i per tant, un lloc on no aprens coses noves.


En aquest bloc he triat posar uns colors clars i difuminats per tal de crear un ambient tranquil i acollidor. Un títol gran per tal que el lector no hagi de fer cap esforç en trobar-lo i llegir-lo. L'he triat perquè m'hi sento molt identificada. Relaciona el món, que com he dit per mi es mar, és planeta i, per tant, món, amb les tecnologies, amb tot allò virtual, que és del que anirà aquest bloc.


Us adjunto aquesta imatge final perquè la considero un resum de com anirà el meu bloc: persones treballant amb ordinadors i conectades al món global.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada